FÖRSLAGSLÅDA

Hjälp oss bli bättre, förmedla ditt förslag till oss!

PARTNERS

Comments Box SVG iconsUsed for the like, share, comment, and reaction icons
3 dagar sedan

Vecka 16 drar vi igång vår juniorträning, varmt välkommen med er anmälan, än finns det platser kvar. Vi är flexibla med vilken eller vilka dagar det passar dig att träna så att det inte krockar med andra idrotter. Hör av er om ni har frågor. ... Se merSe mindre

1 vecka sedan

Premiär för Veckans regelnöt

Regelkommittén bjuder på påskpyssel i form av årets första Veckans regelnöt.
Du får här chansen att se om du har koll på 18 frågor som du besvarar med Ja eller Nej. Och om du vill, kan du också försöka hitta rätt regelmoment att motivera dina svar med.

Ladda ned appen "Regler för golfspel 2023" från App Store eller Google Play, om du inte redan gjort det. Appen kostar inget och den fungerar även utan internetuppkoppling (med undantag för filmklippen).

Är du en "normal" golfare kan du i första hand använda dig av "Spelarens regelsökare", som ger svar på vad som gäller i vanliga situationer, utan att du först behöver hitta rätt rubrik i regelboken.

Att börja med att läsa definitionerna är ett bra sätt att starta utforskandet av regeltexterna.

I appen kan du också testa dina regelkunskaper på olika nivåer genom att välja "Gör ett quiz" under "Lär" längst ned. Du får här feedback med svar, regelhänvisningar och kommentarer direkt efter varje fråga.

Besök vår hemsida för mer info.

www.lidkopingsgk.se/banan/rk-informerar/veckans-regelnot/
... Se merSe mindre

Premiär för Veckans regelnöt

Regelkommittén bjuder på påskpyssel i form av årets första Veckans regelnöt.

Ladda ned appen Regler för golfspel 2023 från App Store eller Google Play, om du inte redan gjort det. Appen kostar inget och den fungerar även utan internetuppkoppling (med undantag för filmklippen).

Är du en normal golfare kan du i första hand använda dig av Spelarens regelsökare, som ger svar på vad som gäller i vanliga situationer, utan att du först behöver hitta rätt rubrik i regelboken.

I appen kan du också testa dina regelkunskaper på olika nivåer genom att välja Gör ett quiz under Lär längst ned. Du får här feedback med svar, regelhänvisningar och kommentarer direkt efter varje fråga.

Besök vår hemsida för mer info.

2 veckor sedan

Glöm inte att anmäla er till någon av våra städdagar. Er insats är viktig för klubben.

Vi har lagt till en vardag också för er som inte kan på helgen, måndagen den 8 april.

Det lottas ut en spelavgift bland deltagarna och vi bjuder på hamburgare.

Maila er anmälan till info@lidkopingsgk.se
... Se merSe mindre

Det lottas ut en spelavgift bland deltagarna och vi bjuder på hamburgare.

Maila er anmälan till info@lidkopingsgk.se