FÖRETAG

Golfklubben är en perfekt arena för att spela golf och umgås med kunder och leverantörer. Det är vi tillsammans med våra partners, medlemmar, gäster och medarbetare som vi skapar trivsel och glädje på anläggningen.

Som samarbetspartner är ni en viktig pusselbit i Lidköpings Golfklubb. Som ni vet går 20% av intäkterna från er partners till vår ungdomsverksamhet. Klubben har många partners som vill vara en del av vår verksamhet och det är vi oerhört tacksamma för.

Företagsgolf är ett fantastiskt tillfälle att stärka relationerna med kollegor, kunder och leverantörer. Vi på Lidköpings Golfklubb erbjuder en komplett skräddarsydd lösning som passar just er och ert företag så ni får en toppendag på golfbanan!

Kontakta Christian Bolgakov för ett förslag till upplägg.
pro@lidkopingsgk.se

Vill ni vara med och synas tillsammans med Lidköpings Golfklubb?

Vårt nätverk omfattar både små och stora företag i regionen. Möt nya företagskontakter under våra uppskattade företagsaktiviteter och utöka ditt nätverk för fler och bättre affärer! Som partner till Lidköpings Golfklubb blir man under året inbjuden till våra olika nätverksträffar samt vår uppskattade partnergolf.

Kontakta Christian för ert skräddarsydda paket.

Mail: pro@lidkopingsgk.se

PARTNERS