Gäst

Lidköpings golfbana ligger endast sju kilometer från Lidköpings centrum, nästan vid foten av det vackra Kinnekulle och alldeles intill riksväg 44 som förbinder Västkusten och Mellansverige. I området ligger golfbanorna tätt så det är lätt att hitta en kombination av banor med olika karaktär för några dagars vistelse.

Vid klubbhusområdet finns vår trevliga restaurang med uteservering och flera varierande träningsområden för alla. Vid klubbhuset finns även ställplatser för husbil och husvagn och det finns även två padelbanor för utomhusspel på golfklubbens område, boka här. Vid kansliet finns en välsorterad golfshop som drivs av Göteborgsföretaget Innesvingen.

I närområdet finns ett stort utbud av boende för alla önskemål. Läs mer.

Natursköna och historiska omgivningar
När du lämnar golfbanan finns det mycket att se och göra i omgivningen. Naturen på Kinnekulle, Vänern; det svenska innanhavet och förstås det vackra Läckö slott. I Lidköping finns både shopping och gott om uteserveringar, restauranger och caféer.

På grund av stöld har vi valt att sluta med handdukar, vi ber er ta med egen handduk om ni vill duscha i samband med er golfrunda hos oss.

BOKA STARTTID

Här ser ni lediga tider hos oss.