Junior

Välkommen till vår juniorverksamhet!

Varje år tränar över 100 barn och ungdomar i åldrarna 6-21 år aktivt med våra tränare, vilket är ungefär hälften av klubbens totala antal juniorer. Juniorerna är uppdelade i olika grupper utifrån vad de har för nivå och målsättning med sin golf, grupperna heter Golfkul, grupp Svart, Röd, Blå och Grön.

Christian Bolgakov är ansvarig för grupp Svart, Röd, Blå och Grön.
Johan Sveder är ansvarig för Golfkul.

Klubbens Pro Christian Bolgakov är PGA Club Professional som hjälper golfare på alla nivåer att bli bättre. Juniorkommittén är den ideella grupp som tillsammans med Christian jobbar för att utbilda våra ungdomar. Våra härliga ungdomar är klubbens framtid, och tack vare de företag som är klubbens sponsorer är det möjligt att driva en sådan fin och omfattande ungdomsverksamhet som vi gör idag. 20% av alla alla klubbens sponsorintäkter går till vår juniorverksamhet.

All information gällande våra juniorer kommer numera att läggas ut på Laget.se, detta för att vi ska kunna skicka mer riktad information till rätt målgrupp. Klicka här för att komma till vår sida på Laget.se.

Mer info kring juniortävlingar, t.ex. Måndagsgolfen & Juniorpokalen hittar du här!

Har du några frågor?
Skicka ett mejl till Christian Bolgakov