FÖRSLAGSLÅDA

Hjälp oss bli bättre, förmedla ditt förslag till oss!

PARTNERS

Comments Box SVG iconsUsed for the like, share, comment, and reaction icons
This message is only visible to admins.
Problem displaying Facebook posts. Backup cache in use.
Error: (#10) To use 'Page Public Content Access', your use of this endpoint must be reviewed and approved by Facebook. To submit this 'Page Public Content Access' feature for review please read our documentation on reviewable features: https://developers.facebook.com/docs/apps/review.
Type: OAuthException
17 timmar sedan

På lördag 27/4 slår vi äntligen upp portarna och öppnar upp banan för spel med sommargreener! ☀️

Mellan kl. 09-13 är bokningen endast öppen för klubbens medlemmar 🏌🏼‍♂️ och från kl. 13 får även gäster boka tid och spela hos oss. Boka er starttid enklast i appen ”Min Golf”, eller på mingolf.golf.se.

VÄLKOMNA! ⛳️
... Se merSe mindre

VÄLKOMNA! ⛳️
3 dagar sedan

Nu drar vi snart igång träningen för våra minsta golfare. Måndagen den 6 maj kl 17.30 är första träningen. Hjälp oss att sprida detta så att vi får många deltagare till denna träningsgrupp. Vill du hjälpa till som ledare för dessa knattar så hör av dig till kansliet.

till
... Se merSe mindre

#juniorgolf
6 dagar sedan