Betala 2022 års avgift redan nu!

2021-12-01

Idag den 1 december har vi lagt upp årsavgiften för 2022 så den finns tillgänglig att betala via MinGolf.se. Detta betalsätt kommer vara det enda möjliga för er som inte har autogiro eller uppnår familjetaket.
OBS! Fakturan ska vara betald senast den 28 februari.

Följ denna länk för tydliga instruktioner om hur du enkelt betalar via Min Golf.

Familjetaket
Är ni en familj med två vuxna som äger varsin spelrätt och har minst två hemmaboende juniorer? Vänligen skicka ett mejl till oss! (Ni alla behöver stå som fullvärdiga medlemmar)

Autogirobetalning
Hade ni autogiro 2021 så kommer denna löpa på även 2022 med första dragning i mars månad. Vill du göra en ändring på ditt autogiro måste du säga till oss senast 10 februari.

Vill du börja med autogiro? Ansök enkelt via MinGolf.se och lämna in en påskriven blankett till oss!

Vagnskåp
Vi har även lagt upp avgiften för vagnskåp på er som hyr ett, se till att även denna blir ibockad.

Hyr du ett vagnskåp som du inte längre har användning av? Säg gärna till oss då så att en annan medlem kan få ta del av vagnskåpsmöjligheten! Det står ca 75 medlemmar i kö som väntar på lediga vagnskåp.

Skaraborgsgolfaren
Vi har även lagt upp avgiften för Skaraborgsgolfaren på er som hade den säsongen 2021. Den är uppdelad i två avgifter 895 kr + 100 kr, så se till att båda blir ibockade.

Vill du inte ha Skaraborgsgolfaren 2022? Skicka ett mejl till oss så tar vi bort den från ditt medlemskap.

Epassi friskvårdsbidrag
Vill du betala med Epassi? Kontakta oss så hjälper vi dig! Du ska inte betala via Min Golf.
Det går endast att använda sig av 2022 års Epassi friskvårdsbidrag på 2022 års avgifter. Man kan alltså inte betala 2022 års avgifter med 2021 års Epassi friskvårdsbidrag.

Vi kommer att gå på julledigt den 10 december och är inte tillbaka förrän den 10 januari. Så ta gärna kontakt med oss innan vi går på ledigt, annars går det jättebra att ni skickar ett mejl med er fundering, vi kollar av mejlen med jämna mellanrum.

Mejladress: reception@lidkopingsgk.se

God Jul & Gott Nytt År!