Tack Jonas

2022-08-12

Idag är Jonas sista dag i rollen som VD/Klubbchef för Lidköpings GK. Vill börja med att tacka för åren du har gjort i rollen som VD. När jag började i styrelsen så var ditt ledord ”Klubben där det händer”, och det har verkligen hänt. Det är alltid en utmaning när man vill förändra/utveckla, men jag är verkligen imponerad av dina kunskaper och förmåga att se banan och spelet ur olika perspektiv och ur olika hcp grupper. Tillsammans med banpersonal, sponsorer, medlemmar och styrelsen har du lyckat utveckla banan och miljön till en helt ny nivå. Jag hoppas verkligen att du kommer tillbaka till någon av våra kommittéer eller till styrelsen och bidrar med dina kunskaper inom golf.

Ditt hjärta för den här klubben och banan är svårt för mig att beskriva. Att ha fått möjlighet att jobba nära dig, med ditt engagemang och drivkraft har både varit spännande men också ganska utmanande. Jag och styrelsen önskar dig all lycka till i framtiden.

Thomas Vallmar
Ordförande Lidköpings GK