GRAND OPENING

Grand Opening lördagen den 15 april

Vi vill bjuda in till en medlemsdag och officiellt öppnande av Lidköpings GK 2023! Mellan kl. 10:00-14:00 har vi en massa aktiviteter som ni kan läsa om nedan.

Varmt välkomna till säsongen 2023!

Callaway Demodag

Kom och prova ut dina nya klubbor!
Boka in din tid i kansliet för utprovning. Ni som vill prova årets nyheter från Callaway är välkomna mellan kl. 10:00-14:00.

Boka din tid till Christian, pro@lidkopingsgk.se

Dags för nya grepp?

Från och med 2023 sköter vi all omgreppning och justering av klubbor själva. Under Grand Opening ger vi 25% på alla grepp.

Shopen är fylld med massa nyheter

Under Grand Opening-helgen har vi massa fina erbjudanden!
Kom in och gör årets inköp hos oss. Har vi inte det du söker så fråga oss, vår leverantör Innesvingen har det meste hemma i Göteborg och vi har konkurrensmässiga priser.

Regelkommittén informerar

Kom och träffa våra kunniga domare på övningshålet vid padelbanorna. De finns behjälpliga för att resa ut alla regelfrågor. Varje timma med start kl. 10:00 kör de en kort presentation om de nya golfreglerna för 2023.

Vår maskinpark

Vilka maskiner behövs för att driva en golfbana?
Vår banchef Tomas med personal finns på plats och visar upp maskinparken. Har du tur kanske just du får provköra!

Fler aktiviteter den 15 april

-9-hålstävling med fina priser
-Erbjudanden i restaurangen
-Fritt padelspel för medlemmar
-Tävlingskommittén arrangerar en puttningstävling
-Juniorkommittén är bemannade på 30/50-banan för de minsta

Vi hälsar dig som medlem i Lidköpings Golfklubb varmt välkommen till golfsäsongen 2023!